Prijava
office[@]olicom.co.rs
Ukoliko ste nakon preuzimanja robe utvrdili da Vam artikal ne odgovara ili iz bilo kog drugog razloga želite da zamenite artikal za drugi, imate pravo na zamenu.

Ukoliko ste kupovinu robe izvršili putem internet prodavnice www.olicom.co.rs zamenu iste možete izvršiti isključivo na internet prodavnici www.olicom.co.rs i to na sledeći način:

Pošaljite šifru i veličinu artikala za koji želite da izvršite zamenu na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili nas kontaktirajte na broj telefona 011/41-57-000 gde ćete dobiti detaljne instrukcije.

Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je nestručno i nenamenski korišćen ili oštećen.

U slučaju zamene robe, Olicom international d.o.o snosi trošak prilikom prvog povrata. Odnosno, kupac snosi trošak transporta spornog artikla do magacina, dok je transport zamenjenog artikla od magacina do Vaše adrese trošak Olicom internationald.o.o. Za svaku sledeću zamenu kupac snosi kompletan trošak.

Povrat robe prihvatamo samo ako je poslata kurirskim službama sa kojima imamo ugovor: YUPD express i Post express, i prilikom slanja robe obavezno naglasiti da plaćamo virmanom. Roba koja je poslata bez ove napomene i za čiju je uslugu transporta brzom poštom potrebno platiti gotovinom, nećemo prihvatiti

Poručeni artikal bez prethodnog kontakta sa operaterima Online prodavnice ne može biti samoinicijativno zamenjen.
Rok za zamenu jeste 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
Sajt je informativnog karaktera. Iako nastojimo da redovno ažuriramo sajt, postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Molimo Vas da dostupnost artikala i cene proverite direktno, putem telefona ili elektronskom poštom.