Prijava
office[@]olicom.co.rs
UGOVOR O KUPOVINI

U slučaju kupovine na daljinu prodavac nije dužan da kupcu izda fiskalni račun, a u skladu sa članom 2. stav 1. tačka 1) Uredbe o određivanju delatnosti kod čijeg obavljanja ne postoji obaveza evidentiranja prometa preko fiskalne kase („Službeni glasnik RS“, br. 61/10, 101/10, 94/11, 83/12, 59/13, 100/14), već sva prava potrošač može ostvariti na osnovu ugovora o prodaji na daljinu.

Na osnovu odredbe čl. 13 i čl. 27 zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS 62/2014) društvo sa ograničenom odgovornošću za proizvodnju i promet Olicom international doo Beograd svoje potrošače koji robu kupuju preko interneta obaveštava:

     1. da se prodaja robe putem internet sajta www.olicom.co.rs obavlja u okviru registrovane delatnosti Olicom international doo; matični broj 20209216; PIB 104683879; tel. 011 41 57 000; Fax: 011 28 96 447; gde je adresa za reklamacije: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
     2. da se osnovna obeležja robe mogu naći na sajtu www.olicom.co.rs
     3. da je prodajna cena robe naznačena uz svaki artikal
     4. da trošak isporuke za porudžbine vrednosti manje od 5.999,00 RSD + PDV snosi naručilac a za porudžbine vrednosti veće od   6.000,00 RSD + PDV snosimo mi.
     5. Za određene artikle koji su ili suviše teški(fotokopir papir) ili preosetljivi(velike bele magnetne table, hamer it.sl.) ne snosimo troškove isporuke bez obzira na vrednost porudžbine i ne odgovaramo za štetu nastalu u transportu. 
     6. Da pravo kupovine na našem sajtu imaju samo pravna lica koja nakon dobijenog predračuna koji je napravljen na osnovu porudžbine napravljene na sajtu uplatu vrše virmanski sa računa svog preduzeća na račun preduzeća Olicom international doo. Porudžbine mogu takođe da se urade telefonskim pozivom ili da budu poslate  na e-mail.
     7. da poručenu robu isporučujemo u roku od 5 radnih dana na način koji je definisan ispod:

USLOVI ISPORUKE

Ponuda i cene na našem sajtu se redovno ažuriraju ali posoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Molimo Vas da dostupnost artikala i cene proverite direktno, putem telefona ili elektronskom poštom.

Rok Isporuke

Nakon Vaše potvrde, porudžbina je sistemski prosleđena službi internet prodaje, dok je kopija prosleđenog dokumenta odnosno narudžbe poslata na Vaš navedeni mail. Nakon toga Vaš paket možete očekivati u narednih 5 radnih dana ili u roku od 24h-48h ako Vam je mi dovozimo. Ukoliko je Vaša narudžba dostupna, mi ćemo Vas obavestiti dan pred isporuku. U suprotnom, kako postoji mogućnost da usled velikog interesovanja i potražnje artikla kojise nalazi u Vašoj korpi, željeni artikal ne bude isporučen zbog ograničenog lagera istog, vi ćete biti obavešteni u roku od 24h.

Preuzimanje pošiljke

Firma koja vrši dostavu robe za Olicom international doo je YUPD express ili Post express kurirska služba. Kuriri pošiljke donose na adresu u periodu od 08h do 16h. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajeno jeste da ukoliko niste na adresi Vas kurir pozove na broj telefona koji ste ostavil kako biste ugovorili novi termin preuzimanja isporuke. Ukoliko i tada ne budete na adresi, isporuka se vraća.

Mi isporučujemo i lično na adresu preduzeća poručioca.

Lično preuzimanje robe kod nas nije moguće.

Isporuka

Isporuka je trenutno moguća samo na teritoriji Srbije.

Način plaćanja

Plaćanje kupljanih proizvoda je moguće samo virmanski jer radimo samo sa PRAVNIM licima.
Ne primamo depozite i nije moguće plaćanje platnim karticama.


     8. da se mogućnost robe uz posebne cenovne pogodnosti ili cenovne podsticaje obavlja u skladu sa uslovima navedenim na internet prodavnici www.olicom.co.rs
     9. da potrošač(pravno lice) robu koju kupuje preko internet prodavnice www.olicom.co.rs može platiti jedino virmanom.
     10. da u slučaju prijema robe potrošač uvidi da roba nije odgovarajuća, potrošač ima pravo da artikal zameni na način koji je definisan ispod:

ZAMENA ARTIKALA ZA DRUGI
Ukoliko ste nakon preuzimanja robe utvrdili da Vam artikak ne odgovara ili iz bilo kog drugog razloga želite da zamenite artikal za drugi, imate pravo na zamenu.
Ukoliko ste kupovinu robe izvršili putem internet prodavnice www.olicom.co.rs zamenu iste možete izvršiti isključivo na internet prodavnici www.olicom.co.rs i to na sledeći način:

  • Pošaljite šifru i veličinu artikala za koji želite da izvršite zamenu na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili nas kontaktirajte
  • na broj telefona 011/41-57-000 gde ćete dobiti detaljne instrukcije.
  • Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je korišćen ili oštećen.
  • U slučaju zamene robe, Olicom international d.o.o snosi trošak prilikom prvog povrata. Odnosno, kupac snosi trošak transporta spornog artikla do magacina, dok je transport zamenjenog artikla od magacina do Vaše adrese trošak Olicom international d.o.o. Za svaku sledeću zamenu kupac snosi kompletan trošak.
  • Poručeni artikal bez prethodnog telefonskog poziva zaposlenima Olicom international doo ne može biti samoinicijativno zamenjen
  • Rok za zamenu jeste 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda
  • Povrat robe prihvatamo samo ako je poslata kurirskim službama sa kojima imamo ugovor: YUPD express i Post express, i prilikom slanja robe obavezno naglasiti da njihovu uslugu plaćamo virmanom. Roba koja je poslata bez ove napomene i za čiju je uslugu transporta brzom poštom potrebno platiti gotovinom, nećemo prihvatiti

     11. da u slučaju prijema robe potrošač ne želi da zadrži isti artikal, ima pravo na odustanak ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu u roku od 14 dana na način koji je definisan ispod:

PRAVO NA ODUSTAJANJE (NE RADIMO sa fizičkim licima)
Dragi kupci, obaveštavamo vas da se prema zakonu o zaštiti potrošača kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca koji se smatra potrošačem ( fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti) , da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. 

Obrazac/ izjava o odustanku ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca - virmanskom uplatom, ili na zamenu za drugi proizvod uz. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustajanje. Po isteku 14 dana nakon što je kupac poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom povraćaja, robu je obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju pri čemu se mora priložiti i originalni račun/otpremnica ili fotokopija originala.

Povrat robe prihvatamo samo ako je poslata kurirskim službama sa kojima imamo ugovor: YUPD express i Post express, i prilikom slanja robe obavezno naglasiti da plaćamo virmanom. Roba koja je poslata bez ove napomene i za čiju je uslugu transporta brzom poštom potrebno platiti gotovinom, nećemo prihvatiti

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Obrazac o odustanku ugovora možete naći ovde. 

     12. da obrazac o odustanku ugovora možete preuzeti ovde

     13. da za robu koja je poručena putem internet prodavnice www.olicom.co.rs potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod na način koji je definisan ispod:

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA


Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.olicom.co.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svako PRAVNO LICE koji putem interneta na sajtu www.olicom.co.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 12 meseci od dana kupovine.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu “Olicom international” d.o.o., 11000 Beograd, Rudo 2/212
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
- u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
- proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju
- dostavi originalni račun/otpremnicu
- dostavi potpisani nalog za ispravku.

Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
- propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
- nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
- kupio proizvod na rasprodaji;
- kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
- promenio odluku o izboru atrikla.

Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
- zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
- vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu/otpremnici;
- otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Član 8
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu će novac biti uplaćen virmanom na račun preduzeća.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način i nije moguće poslati novac po kuriru u gotovini ili na bilo koji drugi način.

Član 9
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

Ukoliko ne prihvatimo Vašu reklamaciju (npr. ukoliko ste Vi sami doprineli kvaru rukovanjem suprotno uputstvu ili ukoliko su popravke proizvoda vršila neovlašćena lica), Vi ćete snositi trošak slanja robe i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.
Ukoliko se slučajno desi da nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku, savetujemo Vam da prvo proverite servisnu mrežu proizvođača tog proizvoda. Ukoliko ste u bilo kakvoj nedoumici, slobodno nas kontaktirajte i dobićete konkretna uputstva kako da ostvarite reklamaciju u vezi sa garancijom proizvođača.
Ukoliko Vam je stigla oštećena pošiljka, molimo Vas da nam najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema proizvoda prijavite eventualna oštećenja nastala u transportu, nedostajanje nekih delova ili neispravnost proizvoda. Primljenu robu ste dužni da proverite po preuzimanju od kurira ili našeg vozača i ako je došlo do greške, potrudićemo se da je u najkraćem mogućem roku ispravimo. Ukoliko na ambalaži ima vidnih tragova oštećenja, savetujemo Vam da takvu pošiljku ne preuzimate.

Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovde

     14. da obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovde
Sajt je informativnog karaktera. Iako nastojimo da redovno ažuriramo sajt, postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Molimo Vas da dostupnost artikala i cene proverite direktno, putem telefona ili elektronskom poštom.