Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.olicom.co.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.olicom.co.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.
Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 12 meseci od dana kupovine.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu “Olicom international” d.o.o., 11000 Beograd, Rudo 2/212
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
- u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
- proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju
- dostavi originalni račun
- dostavi potpisani nalog za ispravku.
Povrat robe prihvatamo samo ako je poslata kurirskim službama sa kojima imamo ugovor: YUPD express i Post express, i prilikom slanja robe obavezno naglasiti da plaćamo virmanom. Roba koja je poslata bez ove napomene i za čiju je uslugu transporta brzom poštom potrebno platiti gotovinom, nećemo prihvatiti
Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
- propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
- nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
- kupio proizvod na rasprodaji;
- kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
- promenio odluku o izboru atrikla.
Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
- zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
- vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
- otklanjanje nedostatka na proizvodu.
Član 8
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu će novac biti uplaćen na tekući račun.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način i nije moguće poslati novac po kuriru u gotovini.
Član 9
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.
Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovde