Prijava
office[@]olicom.co.rs
Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.olicom.co.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu www.olicom.co.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 12 meseci od dana kupovine.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu “Olicom international” d.o.o., 11000 Beograd, Rudo 2/212
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
- u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
- proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju
- dostavi originalni račun
- dostavi potpisani nalog za ispravku.

Povrat robe prihvatamo samo ako je poslata kurirskim službama sa kojima imamo ugovor: YUPD express i Post express, i prilikom slanja robe obavezno naglasiti da plaćamo virmanom. Roba koja je poslata bez ove napomene i za čiju je uslugu transporta brzom poštom potrebno platiti gotovinom, nećemo prihvatiti

Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
- propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
- nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
- kupio proizvod na rasprodaji;
- kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
- promenio odluku o izboru atrikla.

Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
- zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
- vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
- otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Član 8
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu će novac biti uplaćen na tekući račun.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način i nije moguće poslati novac po kuriru u gotovini.

Član 9
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.

Obrazac za reklamaciju možete preuzeti ovde
Sajt je informativnog karaktera. Iako nastojimo da redovno ažuriramo sajt, postoji mogućnost različitih informacija od trenutno važećih. Molimo Vas da dostupnost artikala i cene proverite direktno, putem telefona ili elektronskom poštom.